fbpx

Wykorzystanie Godła EUROPEAN QUALITY CERTIFICATE® w komunikacji marketingowej to doskonały sposób na podkreślenie wiarygodności i jakości zarządzania firmą. Istnieje wiele możliwości jego eksponowania, a tym samym budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Zobacz przykłady.

Bezpośrednia komunikacja z pracownikami:

  • newsletter,
  • intranet,
  • ekspozycja certyfikatu podczas imprez firmowych.

Media społecznościowe:

  • komunikaty, informacje w np.: facebook, instagram,
  • profile biznesowe firmy: goldenline, linkedin.

Dokumenty, formularze dla Klientów, firm współpracujących:

  • korespondencja do Klientów,
  • faktury przesyłane do Klientów (drukowane lub wystawiane elektronicznie) można umieścić jako znak wodny lub logo w wybranym miejscu,
  • paragony (logo na rolkach do kasy fiskalnej),
  • nadruk na kopertach,
  • dokumenty magazynowe i inne (drukowane lub wystawiane elektronicznie).

Różne formy reklamy:

  • kampanie billboardowe,
  • reklama prasowa, telewizyjna, radiowa.

Materiały marketingowe:

  • www,
  • materiały o firmie typu company profile,
  • materiały prasowe o firmie, wywiady, artykuły,
  • oferty handlowe, prezentacje sprzedażowe,
  • materiały drukowane: ulotki, foldery, katalogi, kalendarze książkowe,
  • opakowania produktów,
  • etykiety produktów,
  • papier firmowy,
  • w formie naklejek magnetycznych na samochody (osobowe) dla zespołów sprzedażowych
  • naklejki do wykorzystania w siedzibie firmy (oddziałach), magazynach, halach, widoczne dla pracowników firmy oraz gości (przy wejściu),
  • standy w recepcji firmy,
  • do stopki mailowej dla pracowników,
  • newsletter kierowany do Klientów,
  • bannery, roll upy,
  • gadżety firmowe,
  • stoiska targowe.

Przykłady wykorzystania Godła